استاد ونوس درگذشت

درگذشت جانسوز دکتر داور ونوس

چکیده: شادروان دکتر ونوس کتابها و مقالات بسیاری در زمینه دانش بازاریابی تالیف کرده بود و یکی از نخستین کسانی بود که دانش بازاریابی را وارد ایران کرد و تلاش نمود آن را سازگار با فرهنگ بومی ایران به دانشجویان و مدیران ارائه کند

 

 

 

دکتر داور ونوس، استاد برجسته بازاریابی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران درگذشت.

شادروان دکتر ونوس کتابها و مقالات بسیاری در زمینه دانش بازاریابی تالیف کرده بود و یکی از نخستین کسانی بود که دانش بازاریابی را وارد ایران کرد و تلاش نمود آن را سازگار با فرهنگ بومی ایران به دانشجویان و مدیران ارائه کند.

از ایشان کتابهای ارزنده ای به یادگار مانده است از جمله ”بازاریابی و مدیریت بازار”  که به عنوان یکی از مراجع اصلی و کتاب درسی درس بازاریابی در بسیاری از دانشگاههای کشور آموزش داده میشود، کتاب تحقیقات بازاریابی، قضایایی در بازاریابی و مدیریت بازار، مدیریت ریسک، فرهنگ جامع مدیریت، بازاریابی خدمات بانکی برای بانکهای ایرانی و کتابهای زبان تخصصی مدیریت (در چندین جلد) که بسیاری از این کتابها در شمارگان های بالا و چندین نوبت تجدید چاپ منتشر شده اند.

در گذشت این استاد مطرح و خوشنام رشته بازاریابی دانشگاه تهران را به خانواده ارجمندش و همه  دانشگاهیان و دانشجویان مدیریت تسلیت می گوییم.

گفتنی است مراسم تشیع پیکر دکتر ونوس 28 اردیبهشت ماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.   

همچنین مراسم یادبودی روز شنبه گذشته (اول خردادماه) از ساعت 11 الی 13 در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار گردید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, | 16:11 | نويسنده : سعيد داغستاني |