به نقل از دبير خانه انجمن علمی گردشگری :
موضوعات مرتبط: همايش ، ،
برچسبها:
معاونت آموزش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نظر دارد کنفرانس " نقش ارتقاء صنعت گردشگری در اشتغالزایی و حفظ سرمایه های ملی" را در تاریخ 7و8 دی ماه سال جاری در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار نماید. این کنفرانس با حمایت و حضور اساتید بنام داخلی و بین المللی برگزار خواهد شد. بدین وسیله از جنابعالی دعوت میشود در این کنفرانس شرکت فرمائید. در صورت تمایل به ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر، پس از مطالعه فایل های پیوست و انتخاب نوع حضور خود در کنفرانس(VIP یا عادی) و آگاهی از مزایای آن، با کارشناس اجرائی دبیرخانه کنفرانس، آقای محمد مهدی فرهانی زاد ( 559 57 51 0912 ) تماس بگیرید. قابل ذکر است اعضای محترم انجمن علمی گردشگری ایران از تخفیف 15% برای شرکت در این کنفرانس برخوردار خواهند بود.امکان حضور در کتاب ویژه همایش و اجاره فضا جهت غرفه زدن نیز وجود دارد که تعرفه های آن به پیوست ارسال می گردد.
آنچه در این کنفرانس خواهید آموخت :
موضوعات مرتبط: همايش ، ،
برچسبها:
اولین همایش ملی گردشگری و طبیعت گردی ایران زمین - اسفند 1391
محورهاي همايش :
گردشگری و محیط زیست
گردشگري شهري
گردشگري روستایی
گردشگری ومدل های اقلیمی
گردشگري واکوسیستم های آبی وتالابی
گردشگري درمناظق حفاظت شده، پارک های ملی وجنگلی
گردشگری در سواحل
استراتژي هاي هدفمند کردن مديريت گردشگري
گردشگري مذهبي
گردشگری فرهنگی
گردشگری وموزه ها
گردشگری وژئوتوریسم
گردشگري الکترونيک
گردشگري و اقتصاد
گردشگري و امنيت
گردشگري و توسعه پايدار
گردشگري و جهاني شدن
گردشگري و زنان
گردشگري و معماري
گردشگري روستايي عشايري
تغييرات آب و هوايي و گردشگري
نقش صنعت در اداره ي رشد حمل و نقل و گردشگري
آموزش و تورگردانی گردشگري
گردشگری وموسیقی های محلی
گردشگری ورزشی(کوهنوردی ،کویرنوردی، دوچرخه سواری توریستی، اسکی و... )
و سایر ایده های نوین در زمینه گردشگری وطبیعت گردی...
برگزار كنندگان: دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان وشرکت هم اندیشان محیط زیست فردا
مهلت ارسال کامل مقالات:7بهمن 1391
اعلام نتایج داوری:27بهمن ماه 1391
آخرین مهلت ثبت نام :5اسفند1391
زمان برگزاری:17اسفند ماه 1391
سايت همايش: www.hamayshandish.ir
تلفن تماس دبيرخانه: 09184421281
محل برگزاري: دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان
ایمیل: h.tourism2013@gmail.com
موضوعات مرتبط: همايش ، ،
برچسبها:
توسعهپايدار و توسعه گردشگري
بايد دانست كه برنامهريزي توسعه منطقهاي با اتكاء به اصول كلي توسعه پايدار، ارتقاء كيفيت زيست جامعه انساني را با تأكيد بر حفظ محيطزيست و توازنهاي اكولوژيك (بوم شناسانه) مدنظر دارد. جهتگيريهاي مرتبط با اين اصول بر مبناي توسعه درونزا، اتكا به قابليت دروني و مزيتهاي منطقهاي، بهرهوري بهينه از منابع طبيعي و انساني و نيز توجه ويژه به ابعاد مختلف زيست محيطي و پايداري در سيستمها است.
ماده 1- حق همگاني استراحت و فراغت، محدوديت معقول ساعات كار، مرخصيهاي دورهاي و آزادي بدون قيد و شرط مسافرت در محدوده قوانين، در سطح جهاني به رسميت شناخته شده است.
ماده 2- با توجه به حقوق ياد شده، دولتها بايد سياستهايي را تدوين و دنبال كنند كه هدف آن توسعة هماهنگ جهانگردي داخلي و خارجي باشد، زيرا فعاليتهاي هنگام فراغت به سود كليه كساني است كه در آن سهيم هستند.
ماده 3- دولتها بايد براي تحقق هدف بالا... ، بهكارگيري روشهايي كه همه افراد را به مشاركت در جهانگردي داخلي و بينالمللي قادر ميسازد، تشويق كنند. بهويژه از راه تقسيم بهتر ساعات كار و اوقات فراغت، تأسيس يا بهبود سيستمهاي مرخصيهاي با حقوق سالانه، متناوب كردن تاريخ تعطيلات و توجه خاص به جهانگردي جوانان، سالمندان و معلولان.
|
دولتها بايد در جهت پراكنده و متناوب ساختن تعطيلات و همچنين تدوين سياستهاي جديد، براي تشويق سرمايهگذاري در تأسيسات جهانگردي ساده و قابل استفادهتر تلاش كنند تا ضمن ايجاد گوناگوني و تنوع در انواع تأسيسات، طبقات متوسط و كم درآمد بتوانند از آنها استفاده به عمل آورند.
با توجه به گسترش جهانگردي داخلي در سطح بينالمللي كه بيشترين تعداد جهانگردان را به خود اختصاص داده است، دولتها بايد تلاشهاي خود را در جهت توسعة هماهنگ و مداوم جهانگردي داخلي كشورشان معطوف دارند.
جهانگردي داخلي ميتواند در ايجاد آگاهي و تعلق روحي افراد نسبت به كشور خود مؤثر بوده و آنها را براي شناخت دنيايي كه در آن زندگي ميكنند آماده سازد.
دولتها بايد اهميت بيشتري براي جهانگردي داخلي قايل شده و توجه بيشتري نسبت به فوايد اجتماعي، آموزشي و فرهنگي آن معطوف كنند.
توسعة جهانگردي داخلي بايد جزء لاينفكي از برنامه توسعة ملي كشورها باشد.
|
موضوعات مرتبط: همايش ، ،
برچسبها:
" نهميــن کنفـرانس مديـريت استــراتــژيــک "
23 و 24 آبان ماه 1391 - سالن همايش هاي رازی
بزرگترين گردهمايي مديران کشور
مهلت ارسال مقالات و دستاوردهاي علمي: 10 مهر ماه 1391
تلفن: 22874490-22874491-22874492-88220536-88220537-88220719- 021
تلفن: 22874490-22874491-22874492-88220536-88220537-88220719- 021
موضوعات مرتبط: همايش ، ،
برچسبها:
Call for Papers:
The 8th CPTHL Symposium
Consumer Psychology of Tourism, Hospitality and Leisure Research
Symposium Theme:
Choice, Behavior and Consumption in Tourism, Hospitality and Leisure
Location / Dates:
Istanbul - Turkey / 02 - 05 June 2013
Submission Deadline:
Full paper (no more than 5,000 words) - 01 February 2013
Over the past decades, the study of consumer behavior has been widely integrated into the body of tourism and leisure research. A large number of researchers have been involved in an attempt to assess the relevance and to test the validity of consumer theories/models in this context. Consumer behavior nowadays represents the major research stream in marketing as product choices and consumption are key to a better comprehension of human beings and to business success. It is not surprising then that many conferences and organisations have established a specific track on expanding the knowledge of consumer behavior in tourism and leisure.
The CPTHL Symposium, launched 15 years ago, has been the first one to develop such a strong focus on consumer behavior in the field of tourism and leisure from both theoretical and practical perspectives. After a series of 7 successful symposia held throughout the World, Istanbul will host the event in 2013. We call authors and researchers to send their contributions related to any topic in line with choice, behavior and consumption in tourism, hospitality and leisure settings. We particularly welcome paper submissions addressing issues such as:
. implemented strategies designed to influence tourism and leisure behaviors;
. laboratory and field experiments about the impacts of tourism and leisure pursuits on individuals and household preferences;
. consumer satisfaction and/or complaining behavior involving tourism and leisure experiences;
. cross-cultural research on the impact of core values in tourism and leisure behaviors;
. individual and collective identity construction and expression through tourism and leisure consumption;
. the impact of ICT developments on tourists' decision-making and consumption processes;
. CCT (Consumer Culture Theory) approaches for a richer understanding of tourism and leisure choices and behaviors.
Authors are encouraged to submit their papers in a WORD file attachment to one of the following members:
. Africa: Antonia Correia (acorreia@ualg.pt) University of Algarve, Portugal
. Asia: T.C. Huan (tchuan@mail.ncyu.edu.tw) National Chiayi University, Taiwan
. Australasia/New Zealand: Sara Dolnicar (sarad@uow.edu.au) University of Wollongong, Australia
. Canada, Central & South America: Chris Choi (hwchoi@uoguelph.ca) University of Guelph, Canada
. Europe: Alain Decrop (alain.decrop@fundp.ac.be) University of Namur, Belgium
. United States: John Crotts (CrottsJ@cofc.edu) College of Charleston, USA
Qualifying papers (e.g. upon recommmendation of the conference chair) will be invited for submission to the International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research (IJCTHR) and Anatolia: An International Journal of Tourism and Hospitality Research to be considered and reviewed as a special issue and additionally a selected list of papers will be published in an edited book due by an international publisher.
As to the style and formatting, please check http://www.emeraldinsight.com/
For your further queries, please feel free to contact
Dr Metin Kozak
President, International Academy of Culture, Tourism and Hospitality Research
E-mails: M.Kozak@superonline.com - metinkozak@mu.edu.tr
abstractModule powered by Minduce
http://www.abstractModule.com/
منبع : انجمن علمي گردشگري ايران
موضوعات مرتبط: همايش ، ،
برچسبها:
به نقل از انجمن علمي گردشگري ايران :
Dear Colleagues and friends!
It is my great pleasure to invite you to the
2nd International Conference on Tourism and Sports Management
to be held in: Debrecen, Hungary,
on September 5-6. 2012.
Our conference covers the key areas of science, practice and innovation. It sets an example for how these areas can create new value, broaden understanding and be a service to society, the economy and education through the channels and dimensions of sport and exercise.
This theoretical approach is well reflected in the joint endeavour of the University of Debrecen, the City of Debrecen and the DVSC-TEVA Football Club, the long-term cooperation and investment of which resulted in the founding of the Debrecen Football Academy. Acknowledging this collaboration as a "good practice," the theme of our conference was built around the approaching inauguration ceremony of the Football Academy:
A series of anniversaries makes our conference a particularly special celebration:
The Faculty of Applied Economics and Rural Development is turning 10 years old
The University of Debrecen is turning 100 years old
The DVSC-TEVA football club is turning 110 years old
Our invitation to the plenary session has been accepted by outstanding national and international speakers. Special guests are coming from one of the most famous football clubs in the world, FC Barcelona. As a result of the cooperation between our Faculty and the National Football Federation, the UEFA Elite ‘A’ licence coaching course will join our conference, too. The "SPARK' award, established by the University of Debrecen for identities delivering long lasting achievements in benefiting youth through the avenues of sports, will be presented during our conference.
Following the plenary sessions, we are encouraging scientific presentations on different topics of sport and tourism. Outstanding, quality presentations will be offered the opportunity to be published in scientific publications. We also are awaiting studies for the “Young Researcher Award”. On the first night of the conference, a Gala Dinner will offer the participants a taste of the local culinary delights and a pleasant forum for networking and professional cooperation.
We hope that during the meeting, our guests will also find some time to visit the city of Debrecen, -this beautiful city with lots of historical buildings and monuments. Following the conference, some interesting options will be offered to you as part of the post-conference program.
Looking forward to meeting you in Debrecen,
Professor András Nábrádi
Dean
News
Participation requires advance registration! Registration >>>
A részétel előzetes regisztrációt igényel! Regisztráció >>>
Downloads
موضوعات مرتبط: همايش ، ،
برچسبها:
The First Jordanian Tourism and Hospitality Conference 2012 4 - 7 November 2012 Please email your Proposal: (Title, Author(s), Affiliations, eMail address, 250 to 300 words abstract, brief bibliography) to: fthm@yu.edu.jo Deadlines: Abstract/ Proposal Due Date: June 14, 2012 In the light of the increasingly challenging and competitive environment in the global tourism business and the fast growing contribution of tourism industry to the socio-economic development in the Kingdom, the Faculty of Tourism and Hotel Management (FTHM) at Yarmouk University (YU) is organizing the 1st Jordanian conference in tourism and hospitality in Irbid , Jordan from the 4th to 7th November 2012. The mission of this conference is to provide opportunities for collaboration between professionals, researchers, practitioners, and graduate students from various disciplines. We are interested in submissions that are both conceptual and empirical research papers, abstracts, student papers and proposals, case studies and work reports in the tourism and hospitality. Please note: Submissions are limited to one per individual. The conference will have uncovered the main aspects of leading destinations and tourism business organizations on the local , regional , and international levels that may be adopted to accelerate growth in the industry. The conference will also shed light on the innovative product development and marketing strategies for tourism, the role of all operators and stakeholders, and how to maximize their mutual potential benefits. Objectives The main objectives of this conference are to analyze the challenges facing tourist destinations and organizations, and to share experiences on the best practices and success stories in the tourism business. Registration Form Submission Guidelines Abstract: not exceeding 300 words , Times New Roman, 14 Research papers: complete papers (5000 words max.) with full citation. All submitted papers will be evaluated for originality, significance, clarity, and scholarly contribution. Paper Publication Papers will be peer reviewed. To be included in the conference proceeding, all review comments and suggestions must be addressed in the final submission due on or before September 05, 2012 and submitted via email in MS Word, APA citation format. Once completed, please email your final submission to: fthm@yu.edu.jo Please note: Submitted papers must not have been previously published or currently submitted for publication elsewhere. Proceedings: Accepted papers will be published in the proceedings (if at least one author is registered to present the paper). Proceedings will be distributed to all registered conference attendees during the time of the conference. Please note: Admission to Conference is exclusively limited to pre-paid registration.
موضوعات مرتبط: همايش ، ،
برچسبها:
International Research Conference on Economics, Humanities, Environmental and Social Sciences, On 02nd and 03rd December, 2012 at Bangkok, Thailand. Introduction: The conference aims to provide a forum for the exchange of ideas on the latest business innovation developments in the field of economics, different areas of social sciences and environment among researchers and practitioners in universities and industries and to seek opportunities for collaboration among the participants. The conferences organised by Choice Group had been very successful in attracting participations from all over the world. Objectives of the Conference: Conference Proceedings: The papers received and accepted shall be published either in Individual Registration of all authors (Main Author as well as Co-Author/s) is mandatory.Introduction
Dr. Nitin Ghorpade
Conference ChairmanProf. Rakesh Mittal
Conference Secretary
موضوعات مرتبط: همايش ، ،
برچسبها:
فصلنامه علمي- پژوهشي مطالعات ملي در راستاي فعاليتهاي تخصصي در زمينة هويت و همبستگي ملي در نظر دارد ويژه نامه اي با عنوان « نقش رسانه در رابطه با هويت و همبستگي ملي » را با درجه علمي- پژوهشي منتشر نمايد .علاقمندان و صاحب نظران ميتوانند پيرامون محورها و موضوعات تعيين شده زير، مقالات خود را تا تاريخ 15/7/1391 ارسال نمايند. در صورت لزوم با شماره تلفن 02166499916 تماس حاصل فرمائيد. منبع اطلاع رسانی : انجمن علمی گردشگری ایران
فصلنامه مطالعات ملي
موضوعات و محورهاي ويژ ه نامه
1. فضاي مجازي و نقش آن در هويت و همبستگي ملي؛
2. تحليل محتوا و مطالعه موردي برنامه هاي مختلف صداوسيما از منظر هويتي (شامل فيلم، سريال، برنامه هاي مستند، گزارش، ميزگرد، برنامه هاي تحليلي و مناسبتي، خبر، برنامه كودك، برنامه هاي ورزشي و...)؛
3. سياست گذاري ها و اولويتهاي هويتي در رسانه: رويكردي تجويزي آسيب شناختي؛
4. تحليل محتوايي برنامه هاي شبكه هاي استاني و نقش آنها در تضعيف و يا تقويت همبستگي ملي؛
5. نمادها و نشانه هاي فرهنگي هويتي و نحوه بازنمايي آنها در صداوسيما؛
6. هنر و موسيقي هويت بخش در رسانه؛
7. جايگاه صداوسيماي ايران در منطقه و حوزه ايران فرهنگي؛
8. تقريب مذاهب و وحدت ملي در رسانه ملي؛
9. زمينه ها و راهكارهاي اعتمادآفريني هويتي رسانه ملي؛
10. رسانه و هويت از ديدگاه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري؛
11. جايگاه خرده فرهنگها در برنامه هاي مختلف صداوسيما؛
12. رسانه ملي و برنامه هاي هويتي براي ايرانيان خارج از كشور، مسلمانان منطقه، مردم جهان؛
13. جهاني شدن؛ فضاي مجازي، هويت و همبستگي ملي
14. تأثير رسانه هاي جهاني بر تقويت و يا تضعيف هويت و همبستگي ملي در ايران؛
15. جهاني شدن و پيامدهاي هويتي آن در حوزه رسانه ملي؛
16. راهكارهاي تقويت مباني همبستگي ملي در رسانه ملي؛
17. آسيب ها و فرصت هاي هويتي در رسانه ملي و فضاي مجازي؛
18. مباني و مؤلفه هاي همبستگي ملي و ارتباط آن با نقش و كاركرد رسانه ملي در ج.ا.ا.
19. بايدها و نبايدهاي رسانه ملي در ارتباط با هويت و همبستگي ملي؛
20. رقابت هاي سياسي و همبستگي ملي و نقش رسانه ملي؛
21. هويت ملي: مفاهيم، مؤلفه ها و راهبردهاي رسانه اي تقويت آن؛
22. رابطه هويت اسلامي و هويت ملي و بازنمايي آن در رسانه ملي؛
23. تحليل الگوي ايجابي هويت ملي در رسانه ملي: بايسته ها و چشم اندازها؛
24. هويت ملي، انقلاب اسلامي و نقش رسانه ملي؛
25. نقش و كاركرد رسانه ملي در حفظ و ترويج مؤلفه هاي هويت ملي (زبان ملي، ميهن، تاريخ مشترك، نهاد حكومت، مذهب رسمي و...)؛
26. بررسي رابطه تعاملي رسانه ملي و گروه هاي مرجع در تقويت هويت ملي؛
آدرس: تهران: خيابان انقلاب، خيابان دانشگاه، خيابان شهداي ژاندارمري، پلاك 43، ص پ1815 – 16315
دورنما:44615467
تلفن: 66415488-66499916-66499914
پست الکترونیک: motaleatmeli@yahoo.com
موضوعات مرتبط: همايش ، ،
برچسبها:
اطلاعات کنفرانس توريسم مذهبی شهر قونيه ترکيه
International Conference on Religious Tourism and Tolerance
May 09, 2013 - May 12, 2013, Konya, Turkey
http://rtt2013.konya.edu.tr/
Paper Submission Deadline:
Sep 30, 2012
Deadline for participant registration:
Feb 20, 2013
RTT2013 aims to discuss various aspects of the religious tourism, the International Conference on Religious Tourism and Tolerance (RTT2013) will be held in Konya, Turkey on 9-12 May, 2013. Convening the RTT2013 in Konya also carries an important message, as the city hosts Mevlâna Jalāl ad-Dīn Muḥammad Rūmī, well-known in the West as Rumi, a very prominent Sufi thinker and famous poet (d. 1273), whose teaching fosters respect among humanity, love of God, and religious tolerance, inspiring today's multi-cultural societies .
The RTT2013 will focus, among others, on the following topics:
- New directions in religious tourism
- Motivations behind religious tourism
- Pilgrimage, tourism and dialogues of cultures
- Management of international pilgrimage travels
- Sustainability of religious tourism
- Clustering in religious tourism
- Religious festivals and tourism
- Religious tourism and inter-cultural tolerance
- Perceptions of "the other" in religious tourism
- Guidance for faith-based tourism
- Protection of and respect for the places of worship
- Socio-cultural impacts of religious tourism
- Environmental impacts of religious tourism
- Economic aspects of religious tourism
- Mapping the holy routes
- Diaspora and religious tourism
- Disability and religious tourism
- Management and maintenance of sacred sites
- Spiritual dimensions of a religious journey
- New directions in marketing of religious destinations
- Holy sites for different beliefs in Anatolia
- Sacred foods and drinks & religious dietary issues
- Role of religious tourism in conflict resolution
- Commercialization of sacred places
- Holy sites in a neo-liberal world
موضوعات مرتبط: همايش ، ،
برچسبها:
فراخوان
همایش علمی ـ پژوهشی فرهنگ مجاوری و زائرپذیری
بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در نظردارد ، همایش علمی- پژوهشی فرهنگ مجاوری و زائرپذیری، را همزمان با ایام میلاد فرخندة عالم آل محمد حضرت امام علی بن موسی الرضا7 برگزار کند. از همه اندیشمندان، صاحب نظران و اصحاب قلم دعوت می شود با نگارش مقاله ما را در برگزاری هرچه بهتر آن یاری رسانند.
محورها
الف) فرهنگ میزبانی و میهمانی
آداب واخلاق میزبانی در تعالیم رضوی7:
آداب و اخلاق میزبانی و میهمانی در تمدن ایران زمین
ارزش همجواری با اهل بیت : و آداب آن
زائرپذیری؛ ترجمان تولی و دوستی با اهل بیت:
میهمان نوازی و پذیرایی از زائران تا پیش از رسیدن به مقصد
تاثیر متقابل فرهنگ مجاوران و زائران
نگاهی تاریخی به زیارت و فرهنگ زائر پذیری در مشهد الرضا7
ب) نقش دستگاه های اجرایی و فرهنگی در تقویت و توسعه فرهنگ مجاوری و زائرپذیری
ضرورت تعامل بین زائر ومجاور درامور فرهنگی
نقش مسجد در تعمیق فرهنگ زیارت و زائرپذیری،
نقش حوزه های علمیه درگسترش و تعمیق فرهنگ زیارت و زائرپذیری
نقش مراکز فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی آستان قدس رضوی در ترویج فرهنگ
میهماننوازی
نقش اصناف در ترویج فرهنگ مجاوری و خدمت رسانی به زائران
نقش دستگاه های اجرائی در ارتقای سطح فرهنگ مجاوری و زائرپذیری
نقش مراکز آموزشی وپژوهشی درگسترش فرهنگ زیارت و زائرپذیری :
مدیریت چندگانه یا یک پارچه در ترویج فرهنگ مجاوری و زائری
ج) وقف ونذر
نگاهی به پیشینه وقف و نذر در امر زائر و زائرپذیری
وقف و نذر و بهینه سازی فرهنگ زائر و زیارت
سازوکار خدمات و اسکان موقوفه ای زائران
چیستی نذر وتاثیر آن در ترویج فرهنگ زیارت و زائرپذیری
د) تکریم زائر در اماکن متبرک رضوی
تکریم ویژه زائران رضوی
رفتارشناسی خادمان حرم رضوی با زائران
ویژگی ها و شاخصه های تکریم زائر در حرم مطهر
بایدها و نبایدهای رفتاری مراکز فرهنگی، تبلیغی واجرایی اماکن متبرک در تکریم زائران
بازشناسی شیوه های میهمان نوازی در اماکن متبرک
هـ) آسیب شناسی فرهنگ مجاوری و زائری
آداب و اخلاق خادمی در حرم رضوی و رفتارشناسی آنان
فرهنگ مجاوری و همسایه داری در سیره رضوی*
ضرورت و چگونگی امر به معروف ونهی از منکر در میان زائران و مجاوران
رفتارشناسی متقابل زائران در طول سفر زیارتی و اماکن متبرک
بهداشت اماکن متبرک و استراحتگاهها
باید ها و نبایدهای خدمت رسانی خادمان به زائران حرم رضوی
چیستی سوغات و تاثیر آن بر ماندگاری آثار سفر زیارتی
شروط پذیرش:
· رعایت دقیق ضوابط نگارش مقاله علمی ـ پژوهشی
· حروف نگاری مقالات، با قلم Blotus، اندازه 14 در محیط 2007 word روی کاغذ A4
· ارسال اصل مقاله به همراه cd، یا ارسال آن به نشانی info@islamic-rf.org
· حجم مقالات بین 8-15 صفحه
امتیازها :
· چاپ ونشر مقالات برگزیده در مجموعه مقالات همایش
· به مقالات برتر جوایز نفیسی به رسم یادبود اهدا خواهد شد
· دعوت از صاحبان مقالات برگزیده
تقویم :
* ارسال مقالات تا پایان مرداد 1391
* زمان برگزاری: یکی از روزهای دهه کرامت
نشانی: استان خراسان رضوی، مشهد مقدس، حرم مطهر، دوربرگردان شیخ طبرسی، بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی، گروه مطالعات فرهنگی زائر
تلفن تماس 5- 2232501 ـ 0511 داخلی244 وبگاه :www.islamic-rf.ir
بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی
موضوعات مرتبط: همايش ، ،
برچسبها:
همایش علمی گردشگری، توسعه پایدار، عدم اتکا به درآمدهای نفت
زمان : 9 و 10 مهرماه 1391 همزمان با روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری
محورهای همایش: 1- اقتصاد گردشگری، اقتصاد پایدار 2- گردشگری و انرژی، راهبرد توسعه پایدار گردشگری 3- گردشگری، اصالت های فرهنگی و اجتماعی در دوران جهانی شدن 4- اقتصاد گردشگری و تولید ناخالص ملی 5- گردشگری و امنیت روانی و اجتماعی 6- گردشگری و زیرساختهای فنی و کالبدی 7- گردشگری و سیاست گذاران 8- اشکال و سیاستهای مطلوب توسعه گردشگری ج . ا . ایران 9- گردشگری در کشورهای نفت خیز 10- گردشگری، مبانی فقهی و علمی 11- گردشگری و اقتصاد سیاسی بین المللی
علاقمندان به تدوین مقاله میتوانند موضوعات مورد نظر خود را در زیر مجموعه یکی از محورهای یازدهگانه فوق انتخاب و چکیده آن را حداکثر تا تاریخ 15 مردادماه ۱۳۹۱ در فرمت(2007 word ) به نشانی پست الکترونیکی: info@rct.ir ارسال نمایند. پاسخ چکیدههای پذیرفته شده در تاریخ20 مرداد ماه اعلام و زمان ارسال اصل مقاله 15شهریور ماه 1391 خواهد بود. نتایج قطعی مقالههای پذیرفته شده در 25شهریور ماه 1391 اعلام میشود.
مقالههای برگزیده علاوه بر چاپ در کتاب مجموعه مقالههای همایش در فصلنامههای علمی و پژوهشی کشور نیز منتشر خواهد شد.
نشانی دبیرخانه همایش: تهران، خیابان آزادی، نبش رودکی شمالی، معاونت گردشگری، پژوهشکده گردشگریتلفکس: 66582170-۰۲۱ نشانی سایت : www.rct.ir
موضوعات مرتبط: همايش ، ،
برچسبها:
لوگوی “گردشگری ادبی”
…………………………………………………………………………………………………
فراخوان مقاله
نخستین همایش بینالمللی گردشگری ادبی
The First International Conference on Literary Tourism
دبیر علمی: دکتر اسماعیل قادری (هیئت علمی دانشگاه علوم تحقیقات)
دبیر اجرایی: آرش نورآقایی (مدیر مرکز پژوهشهای تعطیلات نو)
محورهای همایش:
۱- ادبیات و گردشگری
• ادبیات کلاسیک (سنتی) و گردشگری
• ادبیات معاصر و گردشگری
۲- اصول و مبانی گردشگری ادبی
۳- بررسی جنبههای مختلف عرضه و تقاضای گردشگری ادبی
• شناخت ماهیت تجربه گردشگران از بازدید جاذبههای گردشگری ادبی
• طبقهبندی انواع منابع/جاذبههای گردشگری ادبی
• منابع/جاذبهها و فعالیتهای گردشگری ادبی
• زیرساختها، امکانات و خدمات گردشگری ادبی
• بازارهای داخلی و بینالمللی گردشگری ادبی
۴- برنامهریزی، مدیریت و بازاریابی گردشگری ادبی
• فرایند برنامهریزی گشتهای ادبی
• راهبردهای سرمایهگذاریهای گردشگری ادبی
• سیاستهای راهبردی توسعه گردشگری ادبی
• نقش گردشگری ادبی در آموزش کودکان و نوجوانان
• چالشهای فراروی بازاریابی برای رونق گردشگری ادبی
• مدیریت بازدیدکننده در جاذبههای گردشگری ادبی
• بازاریابی اثربخش برای گردشگری ادبی
۵- بررسی اثرات گردشگری ادبی
• بررسی آثار اقتصادی گردشگری ادبی بر مقصد
• گردشگری، ادبیات و صلح
• بررسی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی گردشگری ادبی بر جامعه مقصد
۶- توسعه و ارزیابی طرحهای گردشگری ادبی
۷- بررسی ظرفیتهای بالقوه گردشگری ادبی کشور
۸- شناسایی و طراحی مسیرهای گردشگری ادبی در کشور
۹- رسانه و گردشگری ادبی
۱۰- فیلم و گردشگری ادبی
توجه ۱: لازم به ذکر است که ارائه مقالات محدود به این محورها نمیشود.
توجه ۲: مقالات باید به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته شود.
توجه ۳: به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی درباره شیوه نگارش مقالات میتوانید از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال ۹۰ به آدرس اینترنتی literary tourism.ir مراجعه فرمایید.
مهلت ارسال چکیده: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
آدرس دبیرخانه: تهران، میدان فاطمی، خیابان فلسطین شمالی، پایینتر ار زرتشت، کوچه فرزام، پلاک ۲۱، طبقه اول
شماره های تماس: ۸۸۹۹۸۲۰۵- ۰۲۱ و ۸۸۹۹۸۲۰۶- ۰۲۱
پست الکترونیکی: research@newholidays.com
فاکس: ۸۸۹۵۳۴۵۳ - ۰۲۱
مجری برگزاری: مرکز پژوهش های تعطیلات نو
………………………………………………………………………………………
فرمت مقالات همایش بین المللی گردشگری ادبی
فرمت: Microsoft Office Word 2007
عنوان مقاله: ۱۸ ب نازنین پررنگ ( معادل لاتین: ۱۴ Times New Roman پررنگ )
…………….. یک سطر خالی ………………
نام نویسنده (گان): ۱۲ ب. نازنین پررنگ ( معادل لاتین: ۱۱ Times New Roman پررنگ) نام نویسنده ها به صورت ستاره با قلم ب نازنین با اندازه ۹ پررنگ برای مقالات فارسی و اندازه ۸ پررنگ برای مقالات لاتین تماما به صورت پاورقی آورده شود.
……… ۴ سطر خالی ……..
چکیده: کلمات «چکیده و واژگان کلیدی» ب نازنین ۱۱ پررنگ و متن داخل آن ۱۱ نازک باشد برای لاتین نیز همین حالت در نظر گرفته شود. Line spacing برای هر دو ۱/۱۵ در نظر گرفته شود. برای نوشتن واژگان کلیدی یک سطر خالی بعد از متن چکیده، فاصله در نظر گرفته شود. ظمنا چکیده بدون ذکر منبع و در قالب یک پاراگراف و طول آن کم تر از ۸۰ کلمه و بیش تر از ۳۰۰ کلمه نباشد. واژگان کلیدی نیز حداقل ۳ و حداکثر ۷ واژه که با کاما از هم جدا شده و در یک خط قرار گرفته باشند. چکیده مقاله با فاصله ۵/۳ سانتیمتر از سمت راست و ۵/۳ سانتیمتر از سمت چپ کاغذ(بالا و پایین صفحه هر دو ۳ سانتیمتر)، با کناره های ردیف شده نوشته شود.
تنظیمات صفحه برای متن اصلی مقاله:
Top: 3cm
Bottom: 3cm
Right: 2.5
Left: 2.5
Line Spacing: single or 1.0
تنظیمات متن اصلی مقاله:
۱/ متن مقاله ب نازنین ۱۲ نازک نوشته شود
۲/ عنوان بخش ها و زیر بخش ها به ترتیب ۱۳ و ۱۲ پررنگ نوشته شود و با یک خط خالی فاصله از انتهای متن بخش قبلی تایپ و شمارهگذاری شود
۳/ خط اول همة پاراگرافها باید دارای تورفتگی به اندازة cm 7/0 باشد( با زدن tab این کار انجام می شود ولی ممکن است در پیش فرض برنامه ورد اندازه اش غیر از ۷/. باشد که باید تنظیم شود)
۴/ صفحات مقالات میبایست شمارهگذاری شوند و شماره هر صفحه در پایین آن و در وسط قرار گیرد. توجه شود که شماره صفحات فارسی باشد.
۵/ در صورت نیاز به درج زیرنویس، همة موارد فارسی و به صورت راستچین با قلم ب.نازنین و اندازة ۱۱ و زیرنویس های لاتین به صورت چپچین با قلم Times New Roman اندازة ۹ نوشته شوند.
۶/ هر جدول باید دارای شماره و عنوان (توضیح) باشد، که در بالای جدول به صورت وسط چین با قلم ب.نازنین پررنگ و اندازه۱۰ تایپ و به ترتیب از ۱ شمارهگذاری میشود. بهتر است جدولها در داخل متن و پس از جایی که به آنها ارجاع میشود، درج گردند. عنوان ستون های جداول بایستی به صورت وسط چین (ب.نازنین ۹ پررنگ) و کلیه متون در داخل جدول اگر فارسی باشند به صورت راست چین (ب.نازنین۱۰ نازک) و اگر لاتین باشند به صورت چپ چین (Times New Roman 8 pt.) باید تایپ شوند. حتی الامکان سعی شود که جداول طولانی نبوده و در یک صفحه قرار گیرند، در غیر اینصورت باید عنوان ستونهای جدول در صفحه دوم نیز تکرار شود. همة اعداد در جدولها باید به صورت فارسی و وسط چین تایپ شوند. ذکر واحد کمیتها در جدول الزامی است. هر جدول با یک سطر خالی فاصله از متن ماقبل و مابعد آن قرار گیرد. اگر جدول ها دارای مرجع می باشند بایستی شماره مرجع در داخل کروشه در انتهای عنوان جدول ذکر شود.
۷/ هر شکل و نمودار باید دارای شماره و عنوان (توضیح) باشد که به صورت وسط چین در زیر آن ( دقت داشته باشید که محل نوشتن عنوان جدول با عنوان شکل و نمودار متفاوت است) با قلم ب.نازنین پررنگ و اندازة ۱۰ تایپ و به ترتیب از ۱ شمارهگذاری میشود. نمودارها و شکل ها می توانند به صورت رنگی و یا سیاه و سفید باشند ولی به گونه ای که در صورت چاپ سیاه و سفید رنگ ها و جزییات آنها قابل تشخیص باشد. شکلها در داخل متن و در جایی که به آنها ارجاع میشود، درج گردند. ذکر واحد کمیتها در شکلها الزامی است. در متن مقاله باید به همة شکلها ارجاع شود. هر شکل را با یک سطر خالی فاصله از متن ماقبل و مابعد آن قرار دهید.
منابع و ماخذ
به عنوان این بخش همانند چکیده شمارهای تعلق نمیگیرد. مشخصات هر مرجع به صورت کامل و در قالب استاندارد (نمونههای زیر) ذکر شود. مراجع فارسی را با قلم ب.نازنین نازک ۱۱ و مراجع انگلیسی را با قلم Times New Roman pt. 11 نازک تایپ نمایید.
- احمد پور داریانی، محمود؛ مقیمی، سید محمد (۱۳۸۵). مبانی کارآفرینی، تهران: نشر فراندیش.
- بازرگان هرندی، عباس (۱۳۸۷)، روش تحقیق آمیخته: رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت، دانش مدیریت، شماره ۸۱، ص ۱۹-۳۶/
- Koh, K.Y. (2006). Tourism Entrepreneurship: People, Place, and Process. Tourism Analysis, Vol.11, 115 -131
- Lordkipanidze, M., Brezet, H., & Backman, M. (2005). The Entrepreneurship Factor in Sustainable Tourism Development. Journal of Cleaner Production, Vol. B. 787 – ۷۹۸
- Schumpeter, J. (1934). History of Economic Analysis. Oxford University Press.
موضوعات مرتبط: همايش ، ،
برچسبها:
لزوم دفتر مديريت استراتژي (OSM):
تلفن تماس با دبيرخانه: 22874490-22874491-22874492-021
موضوعات مرتبط: همايش ، ،
برچسبها:
.: طراحی شده توسط تک اسکین :.