این کنفرانس در تاریخ 23و24 شهریورماه سال1391 توسط دانشگاه پیام نور استان خوزستان و موسسه نورباران اندیشه با همکاری و حمایت جمعی از مراکز علمی و اجرایی کشور در مجتمع فرهنگی زیارتی یاوران حضرت مهدی(عج) در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد. این کنفرانس با رویکردی کاربردی با هدف تبادل نظر و به اشتراک گذاری تجربیات محققان و اندیشمندان در دو بخش ویژه با موضوع بررسی ابعاد رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مواضع مدیریتی و راهبردی مقام معظم رهبری(دام ظله) در دهه پیشرفت و عدالت و ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه موضوعات رهبری و رفتار سازمانی، مدیریت کیفیت، بهره وری و تعالی سازمانی، نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی سازمانی و مدیریت راهبردی را با ارائه مقالات و سخنرانی اساتید برجسته و صاحبنظر فراهم خواهد نمود و با برگزاری کارگاههای آموزشی و تخصصی فرصت مناسبی را برای یادگیری و کسب مهارت های نوین مدیریتی برای شرکت کنندگان بالاخص اعضای محترم هیات علمی دانشگاه و دانشجویان در سراسر کشور ایجاد می نماید.
 
1 - اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و تولید ملی 
2 - تفکر راهبردی و تولید ملی 
3 - بهره وری و تولید ملی 
4 - نوآوری، کار آفرینی و تولید ملی 
5 - تحول اقتصادی و تولید ملی
6 - بخش آزاد - سایر محورها 
.::: برای دریافت اطلاعات کامل تر و اطلاع از زیر محورها اینجا کلیک کنید !
 
دبیرخانه کنفرانس
آدرس : قم/ صفائیه/ کوچه 23/ پلاک3 
موسسه آموزشی تحقیقاتی نورباران اندیشه
تلفکس : 7836894
پیش شماره : 0251
تلفن همراه(اضطرار): 09372695689

 


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 13 خرداد 1391برچسب:همايش مديريت, نوآوري و توليد ملي , | 10:31 | نويسنده : سعيد داغستاني |

خبر گزاري كتاب ايران خبر داد :

http://www.ibna.ir/vdcauyn6a49nem1.k5k4.html

انتشارات مهكامه چهار عنوان كتاب تخصصي در حوزه گردشگري را نخستين‌بار در بيست و پنجمين نمايشگاه كتاب تهران عرضه مي‌‌كند.-
راحله قنبري، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) در اين باره اظهار كرد: «آداب معاشرت و الگوهاي رفتاري در صنعت گردشگري» نوشته دكتر جلال نصيريان، «صدور بليط و محاسبه نرخ آن» نوشته اصغر ساروخاني و «گردشگري روستايي» تاليف دكتر محمدرضا رضواني، عناوين كتاب‌هاي تازه‌اي است كه براي نخستين‌بار از سوي انتشارات مهكامه در نمايشگاه كتاب عرضه خواهند شد. 

مدير انتشارات مهكامه افزود: همچنين كتاب «جاذبه‌هاي گردشگري، مفاهيم، مديريت و برنامه ريزي» نوشته سعيد داغستاني نيز در صورت انتشار تا زمان برپايي نمايشگاه كتاب، از سوي اين انتشارات ارايه خواهد شد. 

وي گفت: انتشارات مهكامه نخستين ناشري است كه به صورت تخصصي در عرصه ميراث فرهنگي و گردشگري كشور فعاليت مي‌كند و تاكنون حدود 17 عنوان كتاب تخصصي در اين حوزه منتشر كرده است. اين كتاب‌ها تقريبا تمام سرفصل‌هاي دانشگاهي در حوزه گردشگري را در برمي‌گيرند. 

«فرهنگ عامه»، «مديريت خانه‌داري در هتل»، «برنامه‌ريزي و توسعه جهانگردي»، «ميراث فرهنگي در كشورهاي در حال توسعه» و «رفتار گردشگر» عناوين برخي ديگر از كتاب‌هاي چاپ شده توسط انتشارات مهكامه در حوزه گردشگري را تشكيل مي‌دهند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی» از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۱ در مصلاي بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:جاذبه‌هاي گردشگري, مفاهيم, مديريت و برنامه ريزي, سعيد داغستاني, جهانگردي, توريسم, | 7:42 | نويسنده : سعيد داغستاني |

 "اوّلین همایش ملّی عرفان شرق و توسعۀ گردشگری" در اواخر شهریورماه جاری توسط سازمان میراث فرهنگی استان سمنان و پیشتیباني علمی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار مي گردد. متن خبر ارسالي توسط انجمن علمي گردشگري به شرح زير است: 

اولین همایش ملّی عرفان شرق و توسعۀ گردشگری از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد در تاريخ 29 و 30 شهریور ماه 1391 در شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال چکیدۀ مقالات: 31 خرداد ماه 1391

مهلت ارسال اصل مقالات: 15 مرداد ماه 1391

گروه ادیان و معارف دانشگاه فردوسی مشهد در زمینه اعلام فراخوان مقالات علمی در برگزاری این همایش مشارکت دارد.  هدف از برگزاری این همایش تقویت روحیه تحقیق در عرفان اسلامی، آگاهی از توانمندی‌های عرفان اسلامی در توسعۀ گردشگری و تسهیل رفت و آمد گردشگران حوزه عرفان اسلامی می باشد.

استان سمنان مدفن 3 تن از عرفای بزرگ اسلامی بایزید بسطامی، شیخ ابوالحسن خرقانی و شیخ علاءالدوله سمنانی، است.  وجود این عرفای بزرگ فرصت مناسبی برای رونق بخشیدن به گردشگری استان است.

بخشی از توسعه گردشگری استان سمنان وابسته به معرفی این 3 عارف بزرگ، تحلیل و نشر اندیشه‌های عرفانی ایشان و بررسی راهکارهای تسهیل جذب گردشگران این حوزه است.  یکی از محورهای اصلی این همایش نیز بررسی و تبیین نقش این 3 عارف در رونق بخشیدن به گردشگری منطقه می باشد.

عرفان‌پژوهان، اساتید و دست اندرکاران صنعت گردشگری می‌توانند علاوه بر ارسال مقالـات مرتبط، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی همایش به نشانی http://erfaneshargh.um.ac.ir از آخرین اخبار مربوط به همایش مطلع شوند.

گفتنی است معاونت برنامه ریزی استانداری سمنان، فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، شورای اسلامی و شهرداری شهر نمونه گردشگری بسطام، صدا و سیمای مرکز سمنان وهتل پارامیدا از دیگر حامیان برگزاری این همایش می باشند.  

برای ورود به پایگاه الکترونیکی همایش اينجا را کلیک نمائید


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:همايش توسعه گردشگري, عرفان , | 13:34 | نويسنده : سعيد داغستاني |

درگذشت جانسوز دکتر داور ونوس

چکیده: شادروان دکتر ونوس کتابها و مقالات بسیاری در زمینه دانش بازاریابی تالیف کرده بود و یکی از نخستین کسانی بود که دانش بازاریابی را وارد ایران کرد و تلاش نمود آن را سازگار با فرهنگ بومی ایران به دانشجویان و مدیران ارائه کند

 

 

 

دکتر داور ونوس، استاد برجسته بازاریابی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران درگذشت.

شادروان دکتر ونوس کتابها و مقالات بسیاری در زمینه دانش بازاریابی تالیف کرده بود و یکی از نخستین کسانی بود که دانش بازاریابی را وارد ایران کرد و تلاش نمود آن را سازگار با فرهنگ بومی ایران به دانشجویان و مدیران ارائه کند.

از ایشان کتابهای ارزنده ای به یادگار مانده است از جمله ”بازاریابی و مدیریت بازار”  که به عنوان یکی از مراجع اصلی و کتاب درسی درس بازاریابی در بسیاری از دانشگاههای کشور آموزش داده میشود، کتاب تحقیقات بازاریابی، قضایایی در بازاریابی و مدیریت بازار، مدیریت ریسک، فرهنگ جامع مدیریت، بازاریابی خدمات بانکی برای بانکهای ایرانی و کتابهای زبان تخصصی مدیریت (در چندین جلد) که بسیاری از این کتابها در شمارگان های بالا و چندین نوبت تجدید چاپ منتشر شده اند.

در گذشت این استاد مطرح و خوشنام رشته بازاریابی دانشگاه تهران را به خانواده ارجمندش و همه  دانشگاهیان و دانشجویان مدیریت تسلیت می گوییم.

گفتنی است مراسم تشیع پیکر دکتر ونوس 28 اردیبهشت ماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.   

همچنین مراسم یادبودی روز شنبه گذشته (اول خردادماه) از ساعت 11 الی 13 در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار گردید.


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, | 16:11 | نويسنده : سعيد داغستاني |

 


لوگوی “گردشگری ادبی”

…………………………………………………………………………………………………

فراخوان مقاله

نخستین همایش بین‎المللی گردشگری ادبی

The First International Conference on Literary Tourism

دبیر علمی: دکتر اسماعیل قادری (هیئت علمی دانشگاه علوم تحقیقات)

دبیر اجرایی: آرش نورآقایی (مدیر مرکز پژوهش‎های تعطیلات نو)

محورهای همایش:

۱- ادبیات و گردشگری

 ادبیات کلاسیک (سنتی) و گردشگری

 ادبیات معاصر و گردشگری

۲- اصول و مبانی گردشگری ادبی

۳- بررسی جنبه‌های مختلف عرضه و تقاضای گردشگری ادبی

 شناخت ماهیت تجربه گردشگران از بازدید جاذبه‌های گردشگری ادبی

 طبقه‌بندی انواع منابع/جاذبه‎های گردشگری ادبی

 منابع/جاذبه‌ها و فعالیت‌های گردشگری ادبی

 زیرساخت‌ها، امکانات و خدمات گردشگری ادبی

 بازارهای داخلی و بین‌المللی گردشگری ادبی

۴- برنامه‌ریزی، مدیریت و بازاریابی گردشگری ادبی

 فرایند برنامه‌ریزی گشت‌های ادبی

 راهبردهای سرمایه‌گذاری‌های گردشگری ادبی

 سیاست‌های راهبردی توسعه گردشگری ادبی

 نقش گردشگری ادبی در آموزش کودکان و نوجوانان

 چالش‌های فراروی بازاریابی برای رونق گردشگری ادبی

 مدیریت بازدیدکننده در جاذبه‌های گردشگری ادبی

 بازاریابی اثربخش برای گردشگری ادبی

۵- بررسی اثرات گردشگری ادبی

 بررسی آثار اقتصادی گردشگری ادبی بر مقصد

 گردشگری، ادبیات و صلح

 بررسی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی گردشگری ادبی بر جامعه مقصد

۶- توسعه و ارزیابی طرح‎های گردشگری ادبی

۷- بررسی ظرفیت‎های بالقوه گردشگری ادبی کشور

۸- شناسایی و طراحی مسیرهای گردشگری ادبی در کشور

۹- رسانه و گردشگری ادبی

۱۰- فیلم و گردشگری ادبی

توجه ۱: لازم به ذکر است که ارائه مقالات محدود به این محورها نمی‌شود.

توجه ۲: مقالات باید به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته شود.

توجه ۳: به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی درباره شیوه نگارش مقالات می‎توانید از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال ۹۰ به آدرس اینترنتی literary tourism.ir مراجعه فرمایید.

مهلت ارسال چکیده: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱

آدرس دبیرخانه: تهران، میدان فاطمی، خیابان فلسطین شمالی، پایین‎تر ار زرتشت، کوچه فرزام، پلاک ۲۱، طبقه اول

شماره های تماس: ۸۸۹۹۸۲۰۵- ۰۲۱ و ۸۸۹۹۸۲۰۶- ۰۲۱

پست الکترونیکی: research@newholidays.com

فاکس: ۸۸۹۵۳۴۵۳ - ۰۲۱

مجری برگزاری: مرکز پژوهش های تعطیلات نو

………………………………………………………………………………………

فرمت مقالات همایش بین المللی گردشگری ادبی

 

فرمت: Microsoft Office Word 2007

عنوان مقاله: ۱۸ ب نازنین پررنگ ( معادل لاتین: ۱۴ Times New Roman پررنگ )

…………….. یک سطر خالی ………………

نام نویسنده (گان): ۱۲ ب. نازنین پررنگ ( معادل لاتین: ۱۱ Times New Roman پررنگ) نام نویسنده ها به صورت ستاره با قلم ب نازنین با اندازه ۹ پررنگ برای مقالات فارسی و اندازه ۸ پررنگ برای مقالات لاتین تماما به صورت پاورقی آورده شود.

……… ۴ سطر خالی ……..

چکیده: کلمات «چکیده و واژگان کلیدی» ب نازنین ۱۱ پررنگ و متن داخل آن ۱۱ نازک باشد برای لاتین نیز همین حالت در نظر گرفته شود. Line spacing برای هر دو ۱/۱۵ در نظر گرفته شود. برای نوشتن واژگان کلیدی یک سطر خالی بعد از متن چکیده، فاصله در نظر گرفته شود. ظمنا چکیده بدون ذکر منبع و در قالب یک پاراگراف و طول آن کم تر از ۸۰ کلمه و بیش تر از ۳۰۰ کلمه نباشد. واژگان کلیدی نیز حداقل ۳ و حداکثر ۷ واژه که با کاما از هم جدا شده و در یک خط قرار گرفته باشند. چکیده مقاله با فاصله ۵/۳ سانتیمتر از سمت راست و ۵/۳ سانتیمتر از سمت چپ کاغذ(بالا و پایین صفحه هر دو ۳ سانتی­متر)، با کناره های ردیف شده نوشته شود.

 

تنظیمات صفحه برای متن اصلی مقاله:

Top: 3cm

Bottom: 3cm

Right: 2.5

Left: 2.5

Line Spacing: single or 1.0

 

تنظیمات متن اصلی مقاله:

۱/ متن مقاله ب نازنین ۱۲ نازک نوشته شود

۲/ عنوان بخش ها و زیر بخش ها به ترتیب ۱۳ و ۱۲ پررنگ نوشته شود و با یک خط خالی فاصله از انتهای متن بخش قبلی تایپ و شماره‌گذاری شود

۳/ خط اول همة پاراگراف‌ها باید دارای تورفتگی به اندازة cm 7/0 باشد( با زدن tab این کار انجام می شود ولی ممکن است در پیش فرض برنامه ورد اندازه اش غیر از ۷/. باشد که باید تنظیم شود)

۴/ صفحات مقالات می‌بایست شماره‌گذاری شوند و شماره هر صفحه در پایین آن و در وسط قرار گیرد. توجه شود که شماره صفحات فارسی باشد.

۵/ در صورت نیاز به درج زیرنویس، همة‌ موارد فارسی و به صورت راست‌چین با قلم ب.نازنین و اندازة ۱۱ و زیرنویس های لاتین به صورت چپ‌چین با قلم Times New Roman اندازة ۹ نوشته شوند.

۶/ هر جدول باید دارای شماره و عنوان (توضیح) باشد، که در بالای جدول به صورت وسط چین با قلم ب.نازنین پررنگ و اندازه۱۰ تایپ و به ترتیب از ۱ شماره‌گذاری می‌شود. بهتر است جدول‌ها در داخل متن و پس از جایی که به آنها ارجاع می‌شود، درج گردند. عنوان ستون های جداول بایستی به صورت وسط چین (ب.نازنین ۹ پررنگ) و کلیه متون در داخل جدول اگر فارسی باشند به صورت راست چین (ب.نازنین۱۰ نازک) و اگر لاتین باشند به صورت چپ چین (Times New Roman 8 pt.) باید تایپ شوند. حتی الامکان سعی شود که جداول طولانی نبوده و در یک صفحه قرار گیرند، در غیر اینصورت باید عنوان ستون‌های جدول در صفحه دوم نیز تکرار شود. همة اعداد در جدول‌ها باید به صورت فارسی و وسط چین تایپ شوند. ذکر واحد کمیت‌ها در جدول الزامی است. هر جدول با یک سطر خالی فاصله از متن ماقبل و مابعد آن قرار گیرد. اگر جدول ها دارای مرجع می باشند بایستی شماره مرجع در داخل کروشه در انتهای عنوان جدول ذکر شود.

۷/ هر شکل و نمودار باید دارای شماره و عنوان (توضیح) باشد که به صورت وسط چین در زیر آن ( دقت داشته باشید که محل نوشتن عنوان جدول با عنوان شکل و نمودار متفاوت است) با قلم ب.نازنین پررنگ و اندازة ۱۰ تایپ و به ترتیب از ۱ شماره‌گذاری می‌شود. نمودارها و شکل ها می توانند به صورت رنگی و یا سیاه و سفید باشند ولی به گونه ای که در صورت چاپ سیاه و سفید رنگ ها و جزییات آنها قابل تشخیص باشد. شکل‌ها در داخل متن و در جایی که به آنها ارجاع می‌شود، درج گردند. ذکر واحد کمیت‌ها در شکل‌ها الزامی است. در متن مقاله باید به همة شکل‌ها ارجاع شود. هر شکل را با یک سطر خالی فاصله از متن ماقبل و مابعد آن قرار دهید.

 

منابع و ماخذ

به عنوان این بخش همانند چکیده شماره‌ای تعلق نمی‌گیرد. مشخصات هر مرجع به صورت کامل و در قالب استاندارد (نمونه‌های زیر) ذکر شود. مراجع فارسی را با قلم ب.نازنین نازک ۱۱ و مراجع انگلیسی را با قلم Times New Roman pt. 11 نازک تایپ نمایید.

 

- احمد پور داریانی، محمود؛ مقیمی، سید محمد (۱۳۸۵). مبانی کارآفرینی، تهران: نشر فراندیش.

- بازرگان هرندی، عباس (۱۳۸۷)، روش تحقیق آمیخته: رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت، دانش مدیریت، شماره ۸۱، ص ۱۹-۳۶/

 

 

- Koh, K.Y. (2006). Tourism Entrepreneurship: People, Place, and Process. Tourism Analysis, Vol.11, 115 -131

- Lordkipanidze, M., Brezet, H., & Backman, M. (2005). The Entrepreneurship Factor in Sustainable Tourism Development. Journal of Cleaner Production, Vol. B. 787 – ۷۹۸

- Schumpeter, J. (1934). History of Economic Analysis. Oxford University Press.


موضوعات مرتبط: همايش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:گردشگري ادبي - همايش , | 13:26 | نويسنده : سعيد داغستاني |

  کتاب جاذبه هاي گردشگري " مفاهيم، مديريت و برنامه ريزي"
 به قلم سعيد داغستاني و به همت انتشارات  مهكامه منتشر گرديد. كتاب مذكور به تفصيل و با نگرشي همه جانبه در باب جاذبه هاي گردشگري به بحث و کنکاش پرداخته است و تلاش نموده است تا کليه نظرياتي که در اين رابطه وجود دارد را به رشته تحرير درآورد. بررسي هاي ذکر شده خواننده را به درک مفاهيم زير قادر مي سازد:

 

*    نگرشها و نظريات مختلف در رابطه با جاذبه هاي گردشگري

 *    مديريت و برنامه ريزي جاذبه هاي گردشگري ( طبيعي، فرهنگي – تاريخي و انسان ساخت )  از تئوري تا عمل

 *    شاخصها، معيارها و تکنيکهاي مديريت و برنامه ريزي جاذبه ها

 و در عمل، خوانندگان را با سوالات متعدد، بحث و تبادل نظر و تحقيقات ميداني تشويق و قادر مي نمايد تا ديدگاه هاي مختلف و مفاهيم علمي را شخصا به بوته آزمون بگذارد و ارتباطات بين آنها را درک نموده تا در نهايت از خواننده بودن صرف به يک تحليل گر مسايل مربوط به جاذبه ها بدل شود. اين موضوع با  ارائه بررسي جاذبه ها در سه سطح کشوري، استاني و شهرستان به انتها مي رسد.

خريد كتاب از طريق انتشارات مهكامه و تلفن 66961509  021ميسر است. 


موضوعات مرتبط: كتاب و مقاله گردشگري ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:كتاب جاذبه هاي گردشگري, مديريت جاذبه ها, برنامه ريزي جاذبه ها,‌ شاخصهاي جاذبه ها , | 10:13 | نويسنده : سعيد داغستاني |
اولين همايش تخصصي دفتر مديريت استراتژي (OSM)
 

زمان : 3 خرداد ماه 1391 - سالن همايش هاي بين المللي رازی

با ارائه گواهينامه معتبر مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوری

www.strategyacademy.ir

دانلود اطلاعات و فرم ثبت نام

تلفن تماس با دبيرخانه:  22874490-22874491-22874492-021

 

لزوم دفتر مديريت استراتژي (OSM):

شكست در هم‌سوسازي فرآيندهاي مديريتي سازمان با استراتژي‌هاي آن، موجب ناتواني قابل‌توجهي در دستيابي به پتانسيل استراتژي‌ها مي‌شود. سازمان‌هاي پيشرو با ايجاد واحدي در سطح كلان شركت به نام دفتر مديريت استراتژي بر پياده‌سازي استراتژي‌هاي خود تمركز كرده‌اند. سازماندهي اين واحد جديد نشانگر خلايي در ساختار مديريتي اكثر سازمان‌ها است. تمامي سازمان‌ها واحدهايي دارند كه منابع مالي، منابع انساني، فن‌آوري اطلاعات، بازاريابي و كيفيت را مديريت مي‌كنند. اما تعداد بسيار كمي از آن‌ها واحدي با مسئوليت ويژه براي اداره استراتژي دارند. اگرچه اجراي استراتژي در نهايت به عهده مديران ستادي و عملياتي است، اما بدون اصول راهنماي مركزي، استراتژي از فرآيندهاي كليدي مديريتي حذف و كم‌رنگ مي‌شود.

تلفن تماس با دبيرخانه: 22874490-22874491-22874492-021 


موضوعات مرتبط: همايش ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, | 10:5 | نويسنده : سعيد داغستاني |

 

دوره های تخصصی گردشگری و هتلداری دانشگاه  UIBاسپانیا برای ایرانیان برگزیده

 

در ادامه اهداف توسعه ای شبکه دانش گردشگری ملل متحد، مؤسسه بین المللی Tourism Leaders  دومین سری از دوره های تخصصی گردشگری و هتلداری دانشگاه UIB(عضو سازمان جهانی جهانگردی ملل متحد UNWTO ) را در جزیره مایورکای اسپانیا (بزرگترین "لابراتوار" گردشگری اروپا) برای دانشجویان ، دانش آموختگان، صاحبنظران، علاقمندان و فعالان برگزیده دنیا برگزار می کند.

 

دوره گردشگری: ۱۰ شهریور تا ۴ مهر

 

-           مهارتهای ارتباطی و فنون مذاکره در گردشگری

-          برنامه ریزی و توسعه گردشگری

-          مدیریت استراتژیک گردشگری

 

دوره هتلداری: ۷ تا ۱۸ مهر

 

-          تاسیسات اقامتی در گردشگری

 

همراه با کار گروهی و بازدید از جدیدترین دستاوردهای گردشگری/هتلداری روز دنیا در مایورکا و دیدار از مقر دائمی UNWTO  در مادرید

 

* با رای کمیته علمی، فراگیران برتر در انتهای هر دوره معرفی و تقدیر خواهند شد. جوایز:

 

-          نفر اول ۵۰۰ یورو

-          نفر دوم ۳۰۰ یورو

-          نفر سوم ۲۰۰ یورو

 

از داوطلبان ایرانی دعوت می شود برای ارائه درخواست و شرکت در مصاحبه تا پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ اقدام نمایند

 

اطلاعات بیشتر و فرم درخواست:  www.tourismleaders.com

راهنمایی تلفنی: ۰۲۱-۸۸۰۳۲۶۶۷

راهنمایی حضوری: تهران، خیابان ملاصدرا، شماره ۲۴۸، طبقه اول، واحد غربی

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:دوره هاي تخصصي گردشگري و هتلداري , | 12:51 | نويسنده : سعيد داغستاني |

دنياي پرتلاطم و سرتاسر امروزي با محوريت دنياي مجازي، توان انسان را در مقاومت براي عدم ورود به اين دنيا كاهش مي دهد.

دل به دريا زديم و وارد اين گود شدم، شايد كه سخني جديد بگوييم و اندكي موثر باشيم. تلاش مي كنيم باشيم و مفاهيم گردشگري را با همديگر و به يكديگر منتقل كنيم. 

اميد كه موثر واقع افتد.

سعيد داغستاني - كارشناس و دانش آموخته تخستين دوره كارشناسي ارشد مديريت جهانگردي - دانشگاه علامه


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:سخن نخست در وبلاگ گردشگري , | 8:38 | نويسنده : سعيد داغستاني |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد