لوگوی “گردشگری ادبی”
…………………………………………………………………………………………………
فراخوان مقاله
نخستین همایش بینالمللی گردشگری ادبی
The First International Conference on Literary Tourism
دبیر علمی: دکتر اسماعیل قادری (هیئت علمی دانشگاه علوم تحقیقات)
دبیر اجرایی: آرش نورآقایی (مدیر مرکز پژوهشهای تعطیلات نو)
محورهای همایش:
۱- ادبیات و گردشگری
• ادبیات کلاسیک (سنتی) و گردشگری
• ادبیات معاصر و گردشگری
۲- اصول و مبانی گردشگری ادبی
۳- بررسی جنبههای مختلف عرضه و تقاضای گردشگری ادبی
• شناخت ماهیت تجربه گردشگران از بازدید جاذبههای گردشگری ادبی
• طبقهبندی انواع منابع/جاذبههای گردشگری ادبی
• منابع/جاذبهها و فعالیتهای گردشگری ادبی
• زیرساختها، امکانات و خدمات گردشگری ادبی
• بازارهای داخلی و بینالمللی گردشگری ادبی
۴- برنامهریزی، مدیریت و بازاریابی گردشگری ادبی
• فرایند برنامهریزی گشتهای ادبی
• راهبردهای سرمایهگذاریهای گردشگری ادبی
• سیاستهای راهبردی توسعه گردشگری ادبی
• نقش گردشگری ادبی در آموزش کودکان و نوجوانان
• چالشهای فراروی بازاریابی برای رونق گردشگری ادبی
• مدیریت بازدیدکننده در جاذبههای گردشگری ادبی
• بازاریابی اثربخش برای گردشگری ادبی
۵- بررسی اثرات گردشگری ادبی
• بررسی آثار اقتصادی گردشگری ادبی بر مقصد
• گردشگری، ادبیات و صلح
• بررسی تأثیرات اجتماعی و فرهنگی گردشگری ادبی بر جامعه مقصد
۶- توسعه و ارزیابی طرحهای گردشگری ادبی
۷- بررسی ظرفیتهای بالقوه گردشگری ادبی کشور
۸- شناسایی و طراحی مسیرهای گردشگری ادبی در کشور
۹- رسانه و گردشگری ادبی
۱۰- فیلم و گردشگری ادبی
توجه ۱: لازم به ذکر است که ارائه مقالات محدود به این محورها نمیشود.
توجه ۲: مقالات باید به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته شود.
توجه ۳: به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی درباره شیوه نگارش مقالات میتوانید از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال ۹۰ به آدرس اینترنتی literary tourism.ir مراجعه فرمایید.
مهلت ارسال چکیده: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱
آدرس دبیرخانه: تهران، میدان فاطمی، خیابان فلسطین شمالی، پایینتر ار زرتشت، کوچه فرزام، پلاک ۲۱، طبقه اول
شماره های تماس: ۸۸۹۹۸۲۰۵- ۰۲۱ و ۸۸۹۹۸۲۰۶- ۰۲۱
پست الکترونیکی: research@newholidays.com
فاکس: ۸۸۹۵۳۴۵۳ - ۰۲۱
مجری برگزاری: مرکز پژوهش های تعطیلات نو
………………………………………………………………………………………
فرمت مقالات همایش بین المللی گردشگری ادبی
فرمت: Microsoft Office Word 2007
عنوان مقاله: ۱۸ ب نازنین پررنگ ( معادل لاتین: ۱۴ Times New Roman پررنگ )
…………….. یک سطر خالی ………………
نام نویسنده (گان): ۱۲ ب. نازنین پررنگ ( معادل لاتین: ۱۱ Times New Roman پررنگ) نام نویسنده ها به صورت ستاره با قلم ب نازنین با اندازه ۹ پررنگ برای مقالات فارسی و اندازه ۸ پررنگ برای مقالات لاتین تماما به صورت پاورقی آورده شود.
……… ۴ سطر خالی ……..
چکیده: کلمات «چکیده و واژگان کلیدی» ب نازنین ۱۱ پررنگ و متن داخل آن ۱۱ نازک باشد برای لاتین نیز همین حالت در نظر گرفته شود. Line spacing برای هر دو ۱/۱۵ در نظر گرفته شود. برای نوشتن واژگان کلیدی یک سطر خالی بعد از متن چکیده، فاصله در نظر گرفته شود. ظمنا چکیده بدون ذکر منبع و در قالب یک پاراگراف و طول آن کم تر از ۸۰ کلمه و بیش تر از ۳۰۰ کلمه نباشد. واژگان کلیدی نیز حداقل ۳ و حداکثر ۷ واژه که با کاما از هم جدا شده و در یک خط قرار گرفته باشند. چکیده مقاله با فاصله ۵/۳ سانتیمتر از سمت راست و ۵/۳ سانتیمتر از سمت چپ کاغذ(بالا و پایین صفحه هر دو ۳ سانتیمتر)، با کناره های ردیف شده نوشته شود.
تنظیمات صفحه برای متن اصلی مقاله:
Top: 3cm
Bottom: 3cm
Right: 2.5
Left: 2.5
Line Spacing: single or 1.0
تنظیمات متن اصلی مقاله:
۱/ متن مقاله ب نازنین ۱۲ نازک نوشته شود
۲/ عنوان بخش ها و زیر بخش ها به ترتیب ۱۳ و ۱۲ پررنگ نوشته شود و با یک خط خالی فاصله از انتهای متن بخش قبلی تایپ و شمارهگذاری شود
۳/ خط اول همة پاراگرافها باید دارای تورفتگی به اندازة cm 7/0 باشد( با زدن tab این کار انجام می شود ولی ممکن است در پیش فرض برنامه ورد اندازه اش غیر از ۷/. باشد که باید تنظیم شود)
۴/ صفحات مقالات میبایست شمارهگذاری شوند و شماره هر صفحه در پایین آن و در وسط قرار گیرد. توجه شود که شماره صفحات فارسی باشد.
۵/ در صورت نیاز به درج زیرنویس، همة موارد فارسی و به صورت راستچین با قلم ب.نازنین و اندازة ۱۱ و زیرنویس های لاتین به صورت چپچین با قلم Times New Roman اندازة ۹ نوشته شوند.
۶/ هر جدول باید دارای شماره و عنوان (توضیح) باشد، که در بالای جدول به صورت وسط چین با قلم ب.نازنین پررنگ و اندازه۱۰ تایپ و به ترتیب از ۱ شمارهگذاری میشود. بهتر است جدولها در داخل متن و پس از جایی که به آنها ارجاع میشود، درج گردند. عنوان ستون های جداول بایستی به صورت وسط چین (ب.نازنین ۹ پررنگ) و کلیه متون در داخل جدول اگر فارسی باشند به صورت راست چین (ب.نازنین۱۰ نازک) و اگر لاتین باشند به صورت چپ چین (Times New Roman 8 pt.) باید تایپ شوند. حتی الامکان سعی شود که جداول طولانی نبوده و در یک صفحه قرار گیرند، در غیر اینصورت باید عنوان ستونهای جدول در صفحه دوم نیز تکرار شود. همة اعداد در جدولها باید به صورت فارسی و وسط چین تایپ شوند. ذکر واحد کمیتها در جدول الزامی است. هر جدول با یک سطر خالی فاصله از متن ماقبل و مابعد آن قرار گیرد. اگر جدول ها دارای مرجع می باشند بایستی شماره مرجع در داخل کروشه در انتهای عنوان جدول ذکر شود.
۷/ هر شکل و نمودار باید دارای شماره و عنوان (توضیح) باشد که به صورت وسط چین در زیر آن ( دقت داشته باشید که محل نوشتن عنوان جدول با عنوان شکل و نمودار متفاوت است) با قلم ب.نازنین پررنگ و اندازة ۱۰ تایپ و به ترتیب از ۱ شمارهگذاری میشود. نمودارها و شکل ها می توانند به صورت رنگی و یا سیاه و سفید باشند ولی به گونه ای که در صورت چاپ سیاه و سفید رنگ ها و جزییات آنها قابل تشخیص باشد. شکلها در داخل متن و در جایی که به آنها ارجاع میشود، درج گردند. ذکر واحد کمیتها در شکلها الزامی است. در متن مقاله باید به همة شکلها ارجاع شود. هر شکل را با یک سطر خالی فاصله از متن ماقبل و مابعد آن قرار دهید.
منابع و ماخذ
به عنوان این بخش همانند چکیده شمارهای تعلق نمیگیرد. مشخصات هر مرجع به صورت کامل و در قالب استاندارد (نمونههای زیر) ذکر شود. مراجع فارسی را با قلم ب.نازنین نازک ۱۱ و مراجع انگلیسی را با قلم Times New Roman pt. 11 نازک تایپ نمایید.
- احمد پور داریانی، محمود؛ مقیمی، سید محمد (۱۳۸۵). مبانی کارآفرینی، تهران: نشر فراندیش.
- بازرگان هرندی، عباس (۱۳۸۷)، روش تحقیق آمیخته: رویکردی برتر برای مطالعات مدیریت، دانش مدیریت، شماره ۸۱، ص ۱۹-۳۶/
- Koh, K.Y. (2006). Tourism Entrepreneurship: People, Place, and Process. Tourism Analysis, Vol.11, 115 -131
- Lordkipanidze, M., Brezet, H., & Backman, M. (2005). The Entrepreneurship Factor in Sustainable Tourism Development. Journal of Cleaner Production, Vol. B. 787 – ۷۹۸
- Schumpeter, J. (1934). History of Economic Analysis. Oxford University Press.
نظرات شما عزیزان:
موضوعات مرتبط: همايش ، ،
برچسبها:
.: طراحی شده توسط تک اسکین :.